9 Ağustos 2016 Salı

PSİKİYATRİSTİN SAVUNMASI


Her sabah uyandığımda
-Uyanmayı başardığım sabahlarda-
Yahut güne başlamak adına
Yataktan kalktığım zamanlarda
Gözümün önünde bir yeşillik…
Aklımda o yeşillik
İhtiyaçlarımda yine aynı yeşillik
-Doğanın çocuğu muyum nedir-
Bilmezken hastalığıma ne iyidir ne değildir
Mavinin her tonuyla yatıp kalktım
Pembeyi, beyazı, kavuniçini tecrübe ettim
İhtiyaçlar camiasının en acımasızıyla karşı karşıya geldim
-Yanlış tespit edilen ihtiyaçlar-
“Delirmiş olmalıyım” korkusunun ardından yaşananlar
Ve bu korkudan dolayı yalandan delirmeler
Var olsun içimdeki yeşil kıvranışı!
“Delirmiş olmalıyım”ın güzelliğini bana anlattı
-Belki de biraz geç oldu-
Evet; ruhumun rengi siyahtı, mordu
Ama yalandan delirmelerimin  “ilacı”, yemyeşil bir orman yolu
Deli bir benliğe sahip olmamı engelleyen delirme
-Biri akıllı uydurması, biri gerçek tehlike-
Bazen arkasına dönüp baksa da, yavaşça uzaklaşıyor...
Ben olmamı sağlayan yeşil mucize sayesinde
Küçük yeşil dostum!
-Avcumun içine onlarcası sığıyor-
Senin aklımı ele geçirmek yerine
Gerçek bir kötü gün yoldaşı olduğunu

Herkese göstereceğim!

English Translation

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

UA-82280257-1